فرش ماشینی فرش فانتزی فرش کودک تابلوفرش

خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی از کارخانه

فرش ماشینی فرش فانتزی فرش کودک تابلوفرش

خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی از کارخانه

فرش ماشینی فرش فانتزی فرش کودک تابلوفرش

فروشگاه فرش ماشینی؛ تاپ فرش
فرش ماشینی ایرانی قصه رنگ است. تاپ فرش نمایشگاهی از خوش رنگ ترین فرش های ایرانی است. یکی از بهترین کفپوش ها برای دکوراسیون منزل فرش ماشینی است. خرید اینترنتی فرش ماشینی راه حل مناسبی برای رهایی از آلودگی هوا و صرفه جویی در وقت و هزینه است. با پیشرفت تجارت الکترونیک و توسعه خدمات پستی، محصولات برترین برندهای فرش ماشینی را درب منزل تحویل بگیرید. با هر خرید از تاپ فرش بدون قرعه کشی برنده اید. تاپ فرش یک کسب و کار اینترنتی دارای مجوزهای لازم است نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت و نماد ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی وزارت ارشاد. با تاپ فرش بطور بیواسطه از تولیدکننده گان فرش ماشینی ایرانی با کمترین قیمت فرش ماشینی خرید می نمایید. مشتریان راضی بزرگترین سرمایه ما هستند.
خرید مستقیم انواع فرش ماشینی، فرش ماشینی 1200 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه، فرش ماشینی 700 شانه و فرش ماشینی 500 شانه، انواع فرش ماشینی سنتی، انواع فرش مدرن یا فرش فانتزی مانند فرش شنل، فرش شگی فرش ماشینی 12 متری، فرش ماشینی 9 متری، فرش ماشینی 6 متری، فرش دایره، فرش کناره و فرش بیضی انواع طرح فرش ماشینی مانند فرش کودک فرش عروسکی انواع تابلو فرش ماشینی مانند تابلو فرش وان یکاد، تابلو فرش منظره، تابلو فرش نقاشی از برندهای معتبر فرش ایرانی و کارخانه فرش ماشینی مانند فرش محتشم، فرش نقش کهن، فرش نیاوران، فرش آرمانی فرش خجسته فرش بزرگمهر، فرش اعیان و ... را در فروشگاه تخصصی تاپ فرش تجربه کنید.

شعار تاپ فرش خرید آسان فرش است.

بهترین کیفیت فرش ماشینی، کمترین قیمت فرش ماشینی، ارسال رایگان فرش ماشینی درب منزل

علت پرزدهی فرش ماشینی

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ق.ظ

خرید اینترنتی فرش ماشینی


امروزه تولیدکنندگان فرش ماشینی در تلاشند تا جهت جلب رضایت خریداران، فرشی با کیفیت بالا و درجه بندی مناسب تولید نمایند. یکی از مشکلات فرش ماشینی آکریلیکی که به روش رویه به رویه  بافته می شود و در ایران بیشترین کاربرد را دارد، پُرزدهی آن می باشد.
با توجه به این که اکثر فرش های ماشینی ایرانی از جنس اکرلیک هستند پرز دادن آنها امری طبیعی محسوب می شود ، با این وجود تمام تلاش هایی که در زمینه ی تولید انجام می پذیرد برای این است که پرزدهی فرش های ماشینی به حداقل برسد. برای همین منظور امروز با استفاده از فناوری های جدید فرش های ماشینی را هیت ست می کنند و این اقدام سبب می شود که هم پرزدهی فرش ها کمتر شود و هم این که از شفافیت بیشتری برخوردار باشد. فرش های ماشینی در جه 1 به طور معمول یک الی سه هفته دارای پرزدهی هستند و شدت و مدت آن هم معمولاً به رنگ فرش بستگی دارد. همچنین فرش هایی که تیره هستند پرزدهی بیشتری نسبت به فرش های روشن دارند.
 

فرش ماشینی بدون پرز  و حساسیت

اخیراً در بین تولیدکنندگان فرش ماشینی اصطلاحی تحت عنوان فرش ماشینی بدون پرز و حساسیت استفاده می شود. بد نیست بدانید که این نوع فرش ها از جنس اکریلیک می باشد و در تولید آن از هیت ست استفاده می شود تا پرزدهی آن به حداقل ممکن برسد. این فرش از بالاترین کیفیت برخوردار هستند اما این بدین معنی نیست که پرزدهی آنها به طور کلی از بین می رود و در روزهای ابتدایی کمی پرزدهی خواهند داشت.


پرزدهی فرش آکریلیک

پرز دهی در فرش های ماشینی که الیاف آکریلیک در آن استفاده می شود، وجود دارد زیرا طول الیاف آکریلیک کمتر از طول الیاف پلی پروپیلن است و در نتیجه استحکام و چسبندگی الیاف پرز آکریلیک به بافت زمینه فرش در مقایسه با الیاف پرز پلی پروپیلن کمتر است زیرا نخ پلی پروپیلن موجود در فرش ماشین بصورت پیوسته است؛ به همین دلیل اثرات بیماری زا و ایجاد حساسیتهای پوستی فقط در فرشهای ماشینی آکریلیک وجود دارد.
این مشکل فنی وقتی بیشتر می شود که عوامل سایشی مثل پا خوردن نیز به موضوع دامن بزنند و سبب شوند فرش بیش از پیش پرزدهی داشته باشد. این مشکل هرگز به طور کامل حل نمی شود و باید با آن مدارا کرد. البته بعد از مدتی معمولا ریزش الیاف متوقف می شود.

 

از بین بردن پرز فرش ماشینی

جارو کردن صحیح فرش ماشینی یکی از مهمترین عوامل در بالا بردن طول عمر و سلامت فرش محسوب می شود.. اگر جارو کردن فرش به صورت صحیح انجام شود سبب کاهش پرزدهی فرش ها خواهد شد برای همین منظور پیشنهاد می شود که هر دو روز یک مرتبه در جهت نخ خاب فرش جاروکشی انجام شود.
همچنین در همان هفته های اول بهتر با استفاده از شامپو فرش و یک توری پارچه ای به آرامی آن را بر روی سطح فرش ماشینی بکشید و دقت داشته باشید که فرش بیش از اندازه خیس نشود. پس از آن از یک توری دیگر که فقط به آب آغشته شده است برای کشیدن روی فرش استفاده کنید و منتظر بمانید تا فرش خشک شود. با این روش مشاهده خواهید کرد که پرزدهی فرش کمتر خواهد شد.
ونیز توصیه می شود از جاروهای حصیری یا شمالی استفاده کنید. برای این منظور کمی جارو را خیس کرده و بر روی فرش بکشید. جارو کشیدن به این روش را هر روز انجام دهید و پس از گذشت مدتی مشاهده خواهید کرد که پرزدهی فرش کمتر می شود.

 


عوامل موثر بر مدت و شدت پرزدهی فرش های ماشینی

مدت و شدت پرزدهی یک فرش ماشینی به کیفیت الیاف، نوع و ساختمان نخ، نحوه اتصال نخ خاب فرش به زمینه، تراکم و ضخامت نخ زمینه، کیفیت آهار مصرفی و همچنین بسیاری دیگر از عوامل فنی موثر در فرشبافی بستگی دارد. هر چقدر تراکم و تعداد شانه فرش بیشتر باشد و اصطلاحا فرش ریزبافت تر باشد این مشکل کمتر می شود. این بدین معنی است که فرش ماشینی 1200شانه از فرش های ماشینی 1000 شانه و فرش ماشینی 700 شانه کمتر پرز می دهد.
علاوه بر این در صورت خرید فرش آکریلیک سعی کنید فرشی را انتخاب نمایید که از جنس آکریلیک هیت ست شده بافته شده باشد. در حقیقت نوع بافت، کیفیت بافت و برند فرش ماشینی و نوع نخ مصرفی آن برند از چه نوع نخی و چه کیفیتی باشد نیز در میزان پرزدهی فرش تاثیر دارد.

تمامی فرش های اکرلیک ارایه شده در فروشگاه اینترنتی تاپ فرش با بهترین الیاف و مواد اولیه بافته می شود و کمترین میزان پرزدهی را دارند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی