فرش ماشینی فرش فانتزی فرش کودک تابلوفرش

خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی از کارخانه

فرش ماشینی فرش فانتزی فرش کودک تابلوفرش

خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی از کارخانه

فرش ماشینی فرش فانتزی فرش کودک تابلوفرش

فروشگاه فرش ماشینی؛ تاپ فرش
فرش ماشینی ایرانی قصه رنگ است. تاپ فرش نمایشگاهی از خوش رنگ ترین فرش های ایرانی است. یکی از بهترین کفپوش ها برای دکوراسیون منزل فرش ماشینی است. خرید اینترنتی فرش ماشینی راه حل مناسبی برای رهایی از آلودگی هوا و صرفه جویی در وقت و هزینه است. با پیشرفت تجارت الکترونیک و توسعه خدمات پستی، محصولات برترین برندهای فرش ماشینی را درب منزل تحویل بگیرید. با هر خرید از تاپ فرش بدون قرعه کشی برنده اید. تاپ فرش یک کسب و کار اینترنتی دارای مجوزهای لازم است نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت و نماد ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی وزارت ارشاد. با تاپ فرش بطور بیواسطه از تولیدکننده گان فرش ماشینی ایرانی با کمترین قیمت فرش ماشینی خرید می نمایید. مشتریان راضی بزرگترین سرمایه ما هستند.
خرید مستقیم انواع فرش ماشینی، فرش ماشینی 1200 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه، فرش ماشینی 700 شانه و فرش ماشینی 500 شانه، انواع فرش ماشینی سنتی، انواع فرش مدرن یا فرش فانتزی مانند فرش شنل، فرش شگی فرش ماشینی 12 متری، فرش ماشینی 9 متری، فرش ماشینی 6 متری، فرش دایره، فرش کناره و فرش بیضی انواع طرح فرش ماشینی مانند فرش کودک فرش عروسکی انواع تابلو فرش ماشینی مانند تابلو فرش وان یکاد، تابلو فرش منظره، تابلو فرش نقاشی از برندهای معتبر فرش ایرانی و کارخانه فرش ماشینی مانند فرش محتشم، فرش نقش کهن، فرش نیاوران، فرش آرمانی فرش خجسته فرش بزرگمهر، فرش اعیان و ... را در فروشگاه تخصصی تاپ فرش تجربه کنید.

شعار تاپ فرش خرید آسان فرش است.

بهترین کیفیت فرش ماشینی، کمترین قیمت فرش ماشینی، ارسال رایگان فرش ماشینی درب منزل

دکور خانه اتان را زمستانی کنید

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ


آبی تیره برای دکوراسیون زمستانی

اگر طرحی غنی تر برای زمستان ترجیح می دهید، پس به دنبال رنگ آبی تیره باشید. استفاده از هرچیزی که به رنگ آبی و سایه روشن‌‌های آن باشد، فضای خانه‌تان را زمستانی می‌‌کند. از سرامیک‌‌های آبی رنگ گرفته تا مبلمان و بالش و کوسن مخملی آبی .
 

 

دورهمی کنار شومینه، بخاری  و یا دور کرسی

وقتی دمای هوا در زمستان پایین می‌‌آید، هیچ چیز دلچسب و مطلوب‌تر از بخاری و یا شومینه نیست. بنابراین بهتر است در این فصل مبلمان خود را تغییر مکان داده و نزدیک بخاری یا شومینه قرار دهید و جای دنج و بی نظیری در فصل زمستان برای خود فراهم کنید.
کرسی ایرانی تنها وسیله‌ی گرمایشی خانه‎های قدیمی نبوده‎، بلکه بهانه‌ای برای جمع شدن خانواده‌ در کنار هم و باعث صفا و صمیمیت آن‎ها می‎شده است. شما می‌توانید با کمک بخاری برقی، لحاف و میز فضای گرمی و دلچسبی را برای استراحت و خواب‌تان فراهم نمایید. اگر فضای خانه‌تان امکان عملی‌سازی این ایده را می‎دهد، حتما آن را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید.
 

 

رنگهای شاد برای زمستان

برخی از افراد دچار افسردگی‌‌ های فصلی در زمستان می‌‌شوند. استفاده از رنگ های شاد روشی عالی برای دادن حس گرما و راحتی به اتاق نشیمن است. بنابراین اگر شما از این دسته افراد هستید، هرگز به سراغ رنگ‌‌های تیره نروید، برعکس، از رنگ‌‌های شاد انرژی بخش و پر نور استفاده کنید. این رنگ‌‌ها علاوه بر اینکه حال تان را خوب می‌‌کند، در فصل‌‌های دیگر هم قابل استفاده هستند.
 

 

معطر کردن منزل در زمستان

برای ساخت یک دکوراسیون زمستانی باید به رایحه‌ها توجه کنید. رایحه‌هایی را در نظر بگیرید که با حس راحتی در ارتباط هستند. مثلا ممکن است رایحه یک فنجان قهوه داغ برای شما با حس راحتی و گرمی مرتبط باشد و یا از بوی شیرینی تازه پخته شده این حس به شما دست دهد. همچنین بوی دود و آتش می‌تواند حسی شبیه به زمستان و راحتی کنار شومینه و آتش را در شما تداعی کند و برای خوشبو کردن منزل مناسب باشد. در هر صورت اضافه کردن این رایحه‌ها به فضای منزل زحمت زیادی ندارد اما نتیجه شگفت انگیزی به دنبال خواهد داشت.


 

نصب آینه برای دکوراسیون زمستانی

 در روزهای سرد زمستان که روزها کوتاه است، باید با ترفندهایی، فضای خانه را به خوبی روشن نگهدارید. بنابراین برای حداکثر بهره مند شدن از نور طبیعی روز ، می‌‌توانید از  آینه در مکان‌‌هایی که نور بیرون به روی آن منعکس می‌‌شود، استفاده کنید. می‌‌توانید در عین حال از آینه‌‌هایی استفاده کنید که زیبا هم باشند و به اتاق تان و یا هرجای دیگر خانه، جلوه دهند .
 

 

فرش گرم و نرم برای کف اتاق

معمولا کف اتاق، چه از جنس چوب باشد و چه سنگ یا سرامیک، زمستان‌‌ها سرد و آزاردهنده می‌‌شود. می‌‌توانید با استفاده از قالیچه‌‌های ماشینی نرم و گرم در روزهای سرد سال، محیط زندگی تان را گرم و پاهای‌تان را از سرما حفظ نمایید .پیشنهاد ما به شما گبه ماشینی با طرحهای اصیل ایرانی است.
 

 

پرده های ضخیم برای فصل زمستان

در فصل سرما، بیشتر مواقع از لابه‌لای درز پنجره‌‌ها، هوای سرد وارد خانه می‌‌شود و گرمای مطلوب خانه از بین می‌‌رود. برای بهبود این وضعیت، علاوه بر عایق بندی کردن پنجره‌‌ها، می‌‌توانید از پرده‌‌های ضخیم استفاده کنید تا جلوی وارد شدن هوای سردگرفته شود. البته برای زیبایی اتاق نیز می‌‌توانید از پرده‌‌های با طرح‌‌های جالب و رنگ‌‌های گرم استفاده کنید .


اگر برای  عید نوروز 98 قصد تغییر دکوراسیون منزلتان را دارید پیشنهاد میکنم سری به فروشگاه اینترنتی تاپ فرش بزنید.

ارسال مستقیم فرش ماشینی ایرانی از کارخانه در کاشان بصورت رایگان و تحویل فرش ماشینی درب منزل سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی تاپ فرش

فرش را به سبک امروز بخرید...

نظرات (۱)

  • مجتبی برخوردار
  • 03154723930
    02188025245
    شماره های تماس تاپ فرش
    ادمین شبکه های اجتماعی
    09354184349
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی